10 september 2010 -

2010-09-10 / 00:25:29

10 saker ni inte visste om mig:



1.
Vi har alltid lås ytterdörr hemma hos oss. Man vet ju aldrig vem som kan dyka upp och säga hej ^^
2. Jag verkligen HATAR fötter
3. Jag är fortfarande mörkrädd även om jag är 20½år gammal
4. Jag har inte druktit en droppe alkohol om man bortser 2 cider sedan November 2008
5. Jag blev misshandlad som liten av en person som inte tillhör familjen idag!
6. Jag har stolek 34 på mina fötter.
7. Jag rökte innan jag blev gravid med Nova, men slutade röka den 3 februari 2009 ungenfär en månad efter jag fick veta att vi skulle ha barn och har hållt upp ända sedan dess.
8.  Vi har inga lån eller krediter på någonting av det vi äger. Vilket vi är stolta över.
9. Jag har haft problem med min mage i 16år och testa all magmeducin som funnits fram tills dess att jag genomgick en operation under året -06.
10. jag har von Willebrands sjukdomen - en blödarsjukdom som drabbar kvinnor

Kom inte på bättre än såhär ;)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: