10 september 2010 -

2010-09-10 / 09:28:43
God morgon alla glada! :) Solen va nyss framme, men den försvann väldigt fort igen. Tråkit! Hade nästan hoppas på en fin höstdag idag, men icke! Kan ju hoppas på att den kommer fram senare på dagen så man kanske kan ut och göra något... Eller vänta, solen kom fram igen =D Aja, nog om det! Idag är jag jätte trött! Känns som jag inte sovit någonting alls inatt. Det har jag, även om timmarna blev få. Nova sov jätte orolig och va ledsen flera gånger :( Vet inte varför?! Hon kanske saknade pappa sin eller något? Men men så idag blir det inte många knop gjorda från mitt håll iallafall =P håller tummar på att man får sova en stund vid lunch då Nova brukar sova middag (Y) Just nu äter Nova lite frukost i form av välling och ligger här i sängen kollar på barnprogram på tv:n, just nu är det "nya äventyr med Nalle puh" :) katterna har lite morgondamp här hemma och jag passar på och sitter här i 5 minuter tills hon har ätit upp, så får vi se om hon vill leka eller om hon fortfarande vill kolla på tv, om jag får välja blir det tvn i några minuter till så man får vakna upp ;) 

Igår och alla andra dagar med för dendelen här i veckan så har min bror Mikke och hans tjej Jennifer varit här och hållt mig och Nova sällskap menas Johannes inte är här hemma :) Igår blev det mys med chips, gurka och dip och lite dricka till idol :) Mikke bjöd oss för han själv ville ha lite gott till kvällen, gottegrisen där ;) haha! Sedan när dem åkte hem efter idol så kollade jag på filmen prinssesa på canal + och pratade jag med Johannes från 21.00-23.00 via skype, sedan skulle han sova så jag gjorde mig klar för sängen och låg och kolla på jägarna tills jag somnade. Nej nu ska jag kila. Ha en bra dag!



Puss och Kram //
Åsikter!
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Tack hjärta!

<3

Kommenterat - 2010-09-10 / 20:48:32  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: