8 september 2010 - Vart är alla läsare?!

2010-09-08 / 11:02:20
Nu har det kommit i en sån där period att det inte alls är kul och blogga längre. Alla tjatade om att dem är så nyfikna om mitt liv och att jag gärna skulle börja blogga. Men vart är alla läsare? =( Ni får ursäkta mig! Men lite besviken blir jag när ni säger att ni ska läsa, men man har ändå inga läsare. Så jag vet faktiskt inte om jag kommer blogga så mycket längre p.g.a av att man blir lika besviken varje gång man loggar in. Klart man inte kan begära så mycket kommentarer. Men någon kommentar vill man gärna ha? Jag vet inte vad jag gör för fel, jag går in på massor av olika bloggar, och kommentarar för det mesta. Men ingen som verkar återkomma till mig :( Skit tråkit enligt mig. Men men. Man kan ju inte tvinga er och läsa!


SÄG VAD JAG GÖR FÖR FEL???


                                                             Puss och Kram//
                                                                    
Åsikter!
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Jag läser din blogg och försöker kommentera så mkt jag kan ^^,

Kommenterat - 2010-09-08 / 11:35:15  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Tack så mkt, hööh..kommer att kännas skumt efteråt att inte ha något bord ;) haha..



Nej då, jag förstår det :) hihi..tåg och buss blire bara krångligt att åka har jag kommit fram till :/

Men jag hoppas du hittar på något skoj förr eller senare..synd att ni inte bor lite hitåt så hade vi kunnat hittat på saker och ting :)



<3

Kommenterat - 2010-09-08 / 11:51:22  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Rebecca- Foto, hundliv, shopping, moster & kärlek

Haha, hade helt glömt att du bloggar =P

Men så roligt =)

Kommenterat - 2010-09-08 / 12:06:26  | URL - http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Njaaa..vill ha kulan kvar en stund till men ändå så vill jag ha bebisen ute men man kan ju inte äta kakan och behålla den samtidigt :P haha..



Aah..men det ordnar sig ^^,

<3

Kommenterat - 2010-09-08 / 18:01:37  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Emma

Jag läser varje dag :D dock är jag dålig på att kommentera :( :$ Men ska bli bättre på det.

Lägg in mer bilder, det kanske hjälper ? Kram <3

Kommenterat - 2010-09-08 / 19:10:23
Postat av: Alexandra

Emma: Eftersom jag inte vet hur man gör så att ingen kan kopiera mina bilder här på blggen så är jag lite försiktig med att lägga ut allt för mycket bilder för det finns så sjuka personer som kan förstöra livet för en så mycket. Det är jätte många av mina vänner som blivit bestulna på sina bilder. Och vill gärna inte att det ska hända mig :(

Kommenterat - 2010-09-08 / 23:08:13  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Postat av: Erica

jag läser!



och tips med bilder, vattenmärk dom så kan ingen stjäla dom!



http://scarymarys.blogspot.com/2008/04/skydda-dina-bilder-med-vattenmrkning.html

Kommenterat - 2010-09-11 / 12:51:25
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: