8 september 2010 - NEEJ :'(

2010-09-08 / 23:22:19
Jag är så himla ledsen ikväll!! Vi kanske måste sälja våra älskade katter :'( Vill verkligen inte, men det nog är det bästa p.g.a situationen :'( Usch! jag sitter här och gråter för jag vet vem som kommer bli mest ledsen av oss, och det är Nova. Hon älskar verkligen sina katter :( Det är det nästa hon kollar efter när hon vaknar, och det hon kollar efter innan hon somnar ♥ Hon är hennes älskar! Det är hennes mau, och hon är så stolt över sina kissar. Det är därför det blir lite extra jobbigt om det kommer bli så att vi kommer till de beslutet. att vi är tvungen och behöva göra oss av med dem. Jag hoppas vi kommer hitta en bra lösning på det här. Jag hoppas vi kan ta ha kvar dem. Vill verkligen inte sälja dem! :'( Är så ledsen! Ingen av oss vill ju göra oss av med dem, dem är ju en del av våran lilla familj. Dem ska ju finnas kvar, så är det bara. Jag gråter som en barn unge här hemma :( Jag är så barnslig, men det handlar ju ändå om 2 stycken familjemedlemar. Det är jobbigt det här :'(


Puss och Kram//

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: