8 augusti 2010 - En bra plan :)

2010-09-08 / 23:58:00
Uppdatering: JAG kom precis på en super bra plan och det är att vi ska flytta ner katterna till Johannes nere i Alvesta, eftersom planen är ju att även jag och Nova ska flytta ner dit så småning om. Vilket nog kommer bli rätt snart för det är öken och vara helt ensam hela dagarna. Men Johannes åker hem på helgerna ibland så kommer han ju bara vara borta från fredag kväll till lärdag kväll, eller söndag morgon eftersom han tydeligen ska börja jobba natt där nere om någon vecka. Så han kan kanske be hans snälla hyresvärd eller granne bara gå upp och ge dem lite mat på lördagen om det skulle behövas för det gäller bara 1-2 helg i månaden. Men om Jag och Nova ska åka ner till Johannes så blir att dem är själva här mera än 1 vecka så det är ju lite annat =/ Katterna klarar ju sig i ett dygn utan sällskap :) Men dem behöver ju inte bara mat och byta kattlådan utan dem behöver ju även kärlek, och det är ingen som kan ge dem det mera än att mata dem och sådär. Jag hoppas verkligen att detta går :D För som jag sagt så vill jag verkligen inte sälja Novas små älskingar =) Nej nu kära läsare, nu ska jag ta mig något lätt och käka sedan blir det sängen för min del :) Ville bara skiva min smarta ide :) haha!

Puss och Kram //  
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: