4 september - Nu har älskling åkt :'(

2010-09-04 / 10:48:14

Och så har det inte blivit så mycket uppdaterat igen! Men jag har haft lite annat och göra än att sitta vid datorn, som ni kanske förstår men tänkte skriva ut vad vi gjorde igår fredag och hitils under denna lördag!

Fredag:
Idag FREDAG Så har vi ordna med allt som Johannes behöver tills han ska åka. Vi var till Ö&B en sväng för att handla lite saker som han behövde. Och när vi hade handla klart så passade jag på att gå in på skoaffären menas Johannes va och lämna kassarna i bilen, och vet ni vad jag hitta. stövlar i stl 18. Så jag vet vart jag ska röra mig någonstans när jag får pengar ;) Dem va lite stora. Men vafan, ett par strumpor och en varm sluta så blir det kalas. Dem kostade "bara" 199kr. När vi va klara där så åkte vi till sjukhuset i Västerås och hälsade på min mormor en sväng. Men det blev inte så långvarit för hon va trött och mådde inte alls bra så vi åkte hem mot Köping igen och till Mamma, Gunnar och Pontus för att Johannes skulle ha lite madresser och sedan satte vi även i Novas bilbarnstol i Gunnar bil så man kommer iväg och handlar eller om man ska någon annanstans när det behövs :) Sedan blev det även att vi stanna kvar där för att kolla på kristallen.

Idag lördag: Nu har Johannes åkt och det känns både tomt och jobbigt redan kan jag säga er. Men jag ska vara stark för Novas skull :) Även hon verkar tycka det va lite konstigt att pappa packade in massa möbler och saker i bilen och åkte iväg utan att vi följde med. Det blev några tårar fällda både från mig och Nova. Hon har vela varit hos pappa hela morgonen. Kände hon att det var något på gång kanske? Man kunde nästan tro det. Men nu ligger hon lugnt brevid mig och äter lite välling och myser till barnprogramet på tv:n :) Morgonen har bestått av att damsuga, duscha och myst massor med älskling. Eller ja, det man hann med vill säga och resten av dagen vet jag inte alls vad som händer. Det finns ju inte direkt så mycket och göra här i Köping en lördag ^^ Sedan är det ju inte så himlans varmt idag och eftersom Nova fortfarande är lite förkyld så känns det onödigt och ut och leka nu när det börjar vända och hon börjar bli frisk. Det jag vet är att jag måste handla lite. Vi skulle ha gjort det igår igentligen, men vi valde att åka till sjukhuset istället, så det blev lite uppsjutet och sedan blev det inte bara av :) Men men! Även sånt händer, det är ju inte direkt panik med något. Hahaha! Nej ni mina kära läsare, nu ska jag passa på och mysa eller leka med Nova. Det beror på vad hon vill göra :D Sova kanske? ;) haha, nej då. skoja bara!


Puss och kram //

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: