27 september 2010 - Och klockan är 05:51

2010-09-27 / 05:52:22
Oj tänker ni, det va ett tidigt innlägg. Och ja, det blev ett tidigt inlägg idag! ;) Jag hade en liten tös som vill vakna klockan 03.40 "imorse" UTAN att ha vilja att somna om :( Och innan det har det varit "vakna 1 gång i halv timma-natten".. Klockan är just i denna sekund (när jag skriver detta) 05.45. Så har man haft tur har man väll lyckas fått iallafall 2 timmar sömn inatt! *wooho* ÄNDÅ gick man och la sig lite senare än "vanligt". Det blev mars pannkaka i sängen vid 23:00. Brukar nu mera gå och sova vid 22:00, men jag och Johannes satt upp lite längre för att kolla på Iren Huss - eldansen igår ;) Men nu ligger man i sängen och väntar på att Nova ska somna till ordentligt så en annan kanske kan få sova iallafall 1 timma till.. ÄR SÅ TRÖTT så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Har inte fått sova ordentligt på 4 nätter, vilket har resultera att jag varit nerstämd, ledsen och jätte trött. Man får väll vara glad att Nova inte är allt för jobbig. Nej ni gott folk, nu ska jag stänga ner och passa på och sova. Nova har äntligen lyckas somna, och verkar ha somna djup då hon har börja snarka ^^ "God natt" igen!



                                                                 Puss och Kram //
                                                                     
Åsikter!
Postat av: Hannele - nybliven 2barnsmamma <3

Usch vad jobbigt :/ <3

Kommenterat - 2010-09-27 / 11:08:08  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: