27 september 2010 - En ny header? =)

2010-09-27 / 13:42:17

Åh jag är så sugen på en ny header på min blogg.. Är så trött på de svarta nu, vill ha nå mer "glädje" i själva bloggen. Men vem kan göra? Jag känner ingen som kan göra någon, eller om man själv gör en så kan jag inte sätta in den på själva bloggen :( Och betala för en header tänker jag inte göra. Då får den se ut som den gör. Nu börjar ju hösten och vinter komma, och jag blir allt som oftast nere då. Så det skulle vara kul om man kunde få en upppiggande header på bloggen. Om någon vet eller har lust och hjälpa mig, säg gärna till.. Jag har hitta några förslag på www.google.se på utseende jag skulle vilja ha här på min blogg (ja, inte mitt i prick. Men själva i den och ramstilen om ni fattar) Säg gärna till om ni vill hjälpa mig!


Puss och Kram //

Åsikter!
Postat av: Emelie

du kan fråga min kompis Camilla Österlöf på fb om hon kan hjälpa hon gör en header på kanske 1 timme:D

Kommenterat - 2010-09-27 / 14:06:10  | URL - http://silasminprins.bloggplatsen.se
Postat av: Hannele - nybliven 2barnsmamma <3

svar:

haha ja tiden går sjukt fort :D



haha fan vad snabbt du gick ner då :P aaah okej då förstår jag :) <3

Kommenterat - 2010-09-27 / 20:11:11  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: