22 september 2010 - Vi tillsammans <3

2010-09-22 / 09:05:19
Vi tillsammans <3

Vad heter ni?
Alexandra och Johannes
Hur länge har ni varit tsm? 3år och 1½ månad
Är ni förlovade? Ja, sedan 1år tillbaka
Bor ni ihop? ja det gör vi, eller just nu bor vi på två håll i landet
Har ni barn? Yes, en underbar dotter som heter Nova
Har båda körkort? Nej
Isåfall, vem kör bäst? Det är väll Johannes =P
Kommer du ihåg er första kyss? Ja, det klart jag gör
Vem sa "Jag älskar dig" först? jag tror jag?!
Vem är äldst? Johannes
Vilka stjärntecken är ni? Jag är stenbock och han är kräftan 
Vem fyller först på året? jag i januari och Johannes i juli
Vem är längst? Johannes
Vem sjunger bäst? Johannes ;)
Håller ni i handen på stan? ibland
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nja, vi hade dejta i över 1månad. Men vi visste vilka varann va innan då vi bodde på samma område och har gått i samma skola hela våra liv typ ^^ haha! 
Blev du kär i första ögonkastet? Nee, inte direkt!
Har ni någon speciell låt? Hey There Delilah
Har ni stora framtidsplaner? Nee inte direkt, vi tar dagen som den kommer
Har ni gråtit i varandras armar? Det har hänt
Har ni varit utomlands tillammans? Inte än ;)
Vilket är ert bästa minne? När Nova föddes, och när vi förlova oss <3
Vem lagar bäst mat? Johannes, då jag hatar och laga mat
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? sitter i soffan och myser hela familjen
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? inte alltid.
Blir du lätt svartsjuk? nee! det behöver jag nog inte bli.
Brukar ni bråka? Inte bråka, men tjaffsa..
Ringer eller SMS:ar ni mest? Oftast sms
Vad är hans/hennes finaste kroppsdel? ögonen
Brukar nån av er prata i sömnen? inte vet jag, jag sover ju =P
Brukar nån av er snarka? Johannes, så att man blir tokig


Puss och Kram //
Åsikter!
Postat av: Hannele - 2barnsmamma <3

Svar:

Oja det är dom men jävlar vilket humör dom har alltså xD hahaa..trodde inte ens att bebisar som han (lillebror) kunde ha ett sån jäääävla humör ;D haha..



Naaaw..stumpan då ^^, gos!



<3

Kommenterat - 2010-09-23 / 01:01:44  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: