9 september 2010

2010-10-09 / 19:17:16
Tjena mittbena!
Idag så har vi varit ute mesta delen av dagen. Det har varit så underbart väder ute, så vi har varit ute och gått i hela 2½ timma ;) Under den 2½ timman va vi på byn en liten sväng och kollade i dem få affärena som finns. Och så gick vi in i en affär som jag inte varit in i förut, och vet ni.. JAG höll på och dö.. Av lycka. Inte nog med att affären hade mycket snygga barnkläder och skor, men det första man fick se när man kom in va nya lundmyr of sweden kollektion. Jag ville köpa allt som fanns i tjejväg till Nova. Jag blev het galen i ett sett (får kläderna köpa separat). Har sett det på nätet förut, men aldrig tagit i själva plaggen. Det var en klänning, en tröja, strumpbyxor, cardigan och en skit snygg mössa. Dock skulle allt gå på runt 1000kr, så det va inge som vi köpte idag. Men kanske till Julklapp :) Både Johannes och jag tyckte det va super snyggt. Så vem vet! ;) Dax och smöra lite nu när Johannes börja jobba och kommer få ute en skapligt bra lön (A). Nej ni kära läsare, nu ska jag och Johannes första gången på mycket länge äte en middag bara han och jag :) Nova har somnat, hoppningsvis för natten och jag ska försöka njuta av middagen och ihop om att Nova inte ska vakna, så tjingeling! 


 

Puss och Kram //
Åsikter!
Postat av: Hannele - nybliven 2barnsmamma <3

Så naaaajs! :D 'avis* ;D

Kommenterat - 2010-10-09 / 23:03:47  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Hannele - nybliven 2barnsmamma <3

svar:

Haha ja med fullt med bus i benen :d <3

Kommenterat - 2010-10-10 / 00:35:46  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: