22 oktober 2010 - Minnen!

2010-10-22 / 12:15:48

Mycket minnen kom upp till ytan!
Inatt drömde jag om en person som stog mig mycket nära för några år sedan. En del saker i drömmen gjorde att jag kände mig lite nerstämd och ledsen när jag vaknade. Mycket i drömmen var bra minnen. Det fick mig och tänka på livet förr när jag såg en viss status på facebook. Den här personen fanns i mitt liv under många år, och var som en kopia av mig. Det är svårt och förklara men det va som den personen var jag i många fall. Vi tänkte lika utan att ens behövde säga vad den andre tänkte på, vi kunde prata om ALLT! Jag har drömt om mitt liv om förr nu i några nätter, vilket jag igentligen inte fattar varför. Men det är väll för personen i drömmarna inte alls finns kvar i mitt liv längre. Antingen har dem flytta långt ifrån, dött eller så har man bara växt ifrån varann. Idag så har jag nästan ingen kvar av mina gamla vänner som jag hade när jag va yngre. Vilket är otroligt synd! Men det är väll så, man växer ifrån varann och hittar nya vänner. Speciellt i den sitsen jag är i dag. Jag har alltid haft många vänner, och jag varit runt om i sverige och haft/har vänner lite här och där. Och under en längre tid så va Kungsör "mitt allt" om man säger så. Ojojoj så många minnen man har från Kungsörs-livet. Mycket man saknar med tiden, men inte jag skulle vilja gå tillbaka till pga av många anledningar. Men nu på "äldre" dagar så har ingen av dem kvar :( Men denna person är en person som jag verkligen saknar. Det är många man saknar men det är bara TVÅ som jag SAKNAR ordentliget. Dem som funnit i mitt liv en längre tid och varit en sån kallade bästa vän. Men mycket hände och kontakten försvann. Ibland undrar jag hur det hade varit om inge av de dåliga sakerna hände, om vi fortfarande hade varit så nära vänner som vi faktsikt var. Det kan bara tankarna utvisa, inge som jag eller dem kommer kunna få svar på idag. Jag tror att om personen i sej kommer läsa detta kommer den veta precis vem jag menar. För det är bara jag och h*n som vet precis vad som jag menar med texten utan att behöva krångla till det. Kanske vissa andra som stog oss nära med, men namn kommer aldrig utlämnas! H*n vet nog vem jag menar. Jag kommer alltid älska den här personen även om den inte finns i mitt liv längre. H*n har en speciellt plats i mitt liv och det kan ingen ändra på! (inge inom kärlek). Men det är bara ett minne blått och inge som kommer återskapas igen! ♥


Puss och Kram //

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: