7 oktober 2010 - Även älskling kan chocka!

2010-10-08 / 00:00:32

Idag pigga min älskling upp mig med 20st underbara rosor i gult och rött, och 3 par hotpants i olika färger, jag fick välja färg själv =D Ibland kan han chocka mig ;) JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET HJÄRTAT, och tack igen för dem underbara blommorna och underkläderna! Ibland kan även du vara romantisk =)  Även Nova fick lite välbehövliga saker. Hon fick nog den sötaste pälsmössa jag sett och så fick hon ett par varma vantar av sin kära far. Det behövdes verkligen nu i denna kyla som kommer med storm steg mot oss. Så nu behöver man inte vara rädd att hon kommer frysa om sina små öron i vinter. För mössan är lika varm och go som den ser ut och vara. Så nu har vi små ladda in för vinter, och resten av vinter-sakerna kommer somsagt i slutet på månaden såfort pengarna kommer in =) *längtar* 



Mina vackra blommor från baby <3


Nova med sin söta mössa <3 Är den inte underbar??!


Puss och Kram //

Åsikter!
Postat av: Hannele - nybliven 2barnsmamma <3

Näääääe så sött! :D



Sån där pälsmössa hade Kevin med :D haha..fast en brund då xD

Kommenterat - 2010-10-08 / 01:06:10  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Hannele - nybliven 2barnsmamma <3

Svar:

Det kommer att ordna sig förr eller senare skaru se :) hihi..<3

Kommenterat - 2010-10-08 / 12:29:28  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: