30 oktober 2010 - Orättvisa!

2010-10-30 / 19:26:40
Jag kan inte annat än att gråta när jag läser denna blogg http://annajansson73.blogspot.com/ . 
Många tårar kom när jag börja läsa denna blogg efter jag såg på bröstcanser-galan i torsdags :'( En sådan ung person som lämnar världen och förlorat kampen mot den onda sjukdomen canser. Inte nog med att hon va ung, efter sig lämnar hon sig sin man, massa vänner, familj och inte minst en lite dotter, Tilda på 2år. Världen är bra orättvis och grym ibland! Jag vet hur smärtan känns när en nära anhörig har angripits av en sådan orättvis sjukdom som canser..


- Jag har själv varit nära på att förlora en mycket nära anhörig av just denna sjukdom, bröstcanser. Men hon besegrade den och blev frisk, tack och lov. Men idag har hon tyvärr fått tillbaka canser fast i magen, och denna gång var den elakartad. Nu kämpar hon och hela familjen runt om henne, med att hon ska klara av detta. Hon har precis börja med starka cellgifter och nu kan man bara gå och hoppas, hoppas på det bästa. 



Puss och Kram// 
Åsikter!
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

Ah bra att du tjatar lite! ;D haha..



Ja dom askarna är bra allt söta, dom gillar Kevin med...roligt nog, först så hatade hatade dom och sen poff gillar han dom :P



Ang om ditt inlägg..

vet hur du känner dig, min kusin hade bröstcancer för något år sen men klarade sig men hon åker på koll typ hela tiden..



<3

Kommenterat - 2010-10-30 / 22:19:55  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Camilla - Hemis mamma

Jag såg också galan å trodde verkligen att hon skulle överleva.. verkade som så ju :( men helt plötsligt vände allt. Usch så sorgligt <3

Kommenterat - 2010-11-03 / 10:57:58  | URL - http://hemismamma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: