29 oktober 2010 - KÖPING!!

2010-10-29 / 22:26:57
Sådärja. Nu har vi landat i Köping, eller det va en bra stund sedan vi kom hit men det har varit fullt upp ända sedan vi kom innan för dörren nästan. Jag måste först säga att jag är så jävla glad att jag hade sån jävla tur idag. JAG HITTADE OVERALLEN I NOVAS STOLEK!! Gissa om jag vart glad. Och det bästa var att det va den sista overallen som dem hade :) Det blev en stl 70, men den måste vara grymt stor i stoleken då Nova knappt fick plats utan att försvinna. Men den va inte mega stor, man hon har något och växa i iallafall. Nog snackat om overallen. Idag köpte vi även en åkpåse, blev ingen av dem vi hade tänkt oss utan det blev en babytravel åkpåse. Den kostade bara 500kr, så vi slog till på den då ingen av dem vi ville ha fanns. Men den duger gott och väl :) Så idag har man handla det som gör Nova redo inför vintern, äntligen!


Mamma och Gunnar kom över en sväng när vi kom hem. Dels hjälpte Gunnar till och spakla och ordna med hallen, så det ända vi behöver göra nu är att slipa och måla, och sedan för dem hade sakna Nova :) det va ju ända 1 månad sedan vi va hem. Jag själv har packa ner lite småsaker i kartonger och påsar. Det blev mest tavlor. filmer, porslin och små saker. Måste skaffa fler kartonger så man kan få ner allt. Mycket skit man har samla på dig under dessa 2år, snart 3år som vi bott här. Skumt, snart bor vi inte kvar i våran första lägenhet. Ledsamt, men ändå rätt skoj! Helgen är fulllsmockad med besök bland släkt och vänner, byta till vinterdäck och sedan ska vi försöka hinna klart med hallen. Undra om man kommer hinna med allt?! :P



- Det måste vi hinna med (= Nu blir det sängen! GOD NATT!!


Puss och Kram //
Åsikter!
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Tråååkigt att ni flyttar heeelt dit eftersom då kommer vi ju inte synas när vi åker ner nästa gång om ni inte är där och hälsar på dvs :)

Kommenterat - 2010-10-30 / 09:08:54  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

svar:

hihi tack du ^^ inte ofta man hittar snyggt till pojkarna, inte lika ofta som förut tkr ja :)

Kommenterat - 2010-10-30 / 09:13:32  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

BRA! ^^ Vi ska nämligen ner efter jul någon gång och fira nyår där men jag ska vara nykter iaf i år också eftersom det är Albins första nyår, annars så hade jag tänkt att vara ute och umgåts med lite folk om jag inte hade fått Albin :) eller ja vi då :P haha..



Ja men precis, jag håller med dig..jag skulle också bli grymt ledsen om vi miste kontakten..vi som har fått en sån fin kontakt och allt tkr ja ^^



Yes! Det måste vi ju göra..måste väl bara se till att vi tajmar in en bra helg! :D

<3

Kommenterat - 2010-10-30 / 12:56:30  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: