28 oktober 2010 - vardag!

2010-10-28 / 10:39:31
Här hemma har vi varit uppe sedan halv 7. Så nu på morgonen har man hunnit med allt som behövdes göras inför imorgon. Så nu kan man ta det lungt resten av dagen. Det känns skönt och ha allt klart, då slipper man tänka på det senare och så kommer man hem till ett rent och fräscht hem på måndag. Hoppas Johannes ser vad jag gjort och tackar mig (A) Ända jag ska göra under dagen är att tvätta några maskiner med kläder vi ska ha med oss och sedan ska vi även in till Växjö för att köpa väggfärg när Johannes kommer hem.. Ikväll blir det även utemat för min och Johannes del, mumma. Dels för att slippa massa disk då vi kommer åka rätt tidigt imorgon (vid 11 typ) och dels för det finns massa annat och hinna med innan resans avfärd, och sedan för att det är gott ;) Vad det blir vet vi inte änu, det visar sig. Men får Johannes bestämma så blir det väll typ pizza eller något sånt ;) - Just nu sitter jag och Nova och myser i soffan, hon framför nick jr och jag här en stund <3


Ikväll får man INTE glömma och kolla på rosabandet-galan som börjar kl: 20.00 på tv3.
Jag kommer sitta bänkad framför tv:n då, kommer du?




Puss och Kram //
Åsikter!
Postat av: Carro

Hej =)

ja verkligen men avskyr pappret med glitetr dom gick ju knappt att tejpa och sen glitter åprecis överallt :) men fint var det..



jo bilen gillar hon, låter, mycket färger och bra att ha :)

Kommenterat - 2010-10-28 / 11:16:16  | URL - http://haliesmamma.se
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

får väl se om jag har tid :)

Kommenterat - 2010-10-28 / 13:35:41  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Johannes

Hej..Jag vart väldigt glad över att du diskat:) Älskar dig<3

Kommenterat - 2010-10-29 / 04:54:46  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: