27 oktober 2010 - Vart tog solen vägen?

2010-10-27 / 12:24:40
Vart tog solen vägen? :(

Idag har det varit sol ända från när vi vaknade nästintill. Men nu blev det plötslit blåsigt, dystert och mörkt ute. Ser nästan ut som det kommer komma en regnskur snart, tråkit :( Jag som hade tänkt ta en promenad ner till byn och kolla lite när Johannes kom hem. Men det blir nog inget med det nu om det ska se ut såhär. Hoppas vädret vill vända så man kan gå ut och gå lite =D Annars idag kommer det nog inte hända så mycket mer än detta. Nova sitter och leker med köksaker i köket och jag sitter här och gäspar till top modell och inväntar på att Sjukhuset ska börja på kanal 8 :) Sedan när älskling kommer hem blir nog mys med min älskade familj i denna kyla som är idag (ser ut och vara kallt ute just nu) och förhoppningsvis vila en timma som vi brukar göra när Johannes kommer hem. Har nog skrivit det tidigare, men Nova har börja invänta Johannes tills han kommer hem, sedan kan hon sova middag. Hon är ju bra söt mot sin pappa :) Nej nu ska jag se om gullisen min vill ha lite mat, och sedan blir det kolla på Sjukhuset :) - Vad ska/har ni hitta på idag?

P.s Vad har hänt med alla kommentarer?? ;)




Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: