23 oktober 2010 - Partlivet?!

2010-10-23 / 19:18:09
 

Är grymt partysugen idag!
Nu efter två år som nykterist kom det från ingenstans och sa pang! Har varit nykter sedan 5 november 2008 om man bortser från ett glas vin och en cider på två olika tillfällen. Så har jag varit helt ren under hela två år. Minns datumet då jag fira en killkompis som fyllde år då.. Nu känner jag mig lite partysugen igen, men har dock ingen och gå ut och roa mig med här nere =( Skicken otur!! Johannes tycker jag ska ut nästa helg när vi åker hem till Köping, men med vem?! =P Någon som har lust och ut på typ fredag, säg till så kanske jag kan passa på och gå ut för sista gången i Köping. Men vi får helt enket se, kanske ingen vill det!

Puss och Kram//

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: