20 oktober 2010

2010-10-20 / 18:32:28
Det blev varken en åkpåse eller overall idag.
Åkpåsen va slut i färgen svart, och den röda som fanns på rean passade in vagnen. Vilket va synd :( Och när åkpåsen inte fanns tänkte vi passa på och köpa en overall istället, men det fanns inte i Novas stolek eller rätt overall heller för den delen, Eller overallen fanns men bara i blått :/ jag hittade visseligen en didriksons overall på nedsattpris i stl 80, men den va extrem stor i stoleken. Vet att stl 80 inte riktigt passar Nova, men detta va som rena rama tältet på henne. Så vi får vänta tills vi åker hem mot Köping nästa vecka istället. Då vi får svänga in på babyproffsen i Örebro på vägen och sedan in på Bissens i Köping där dem har overallen som vi söker. Hoppas bara den passar, annars börjar jag seriöst gråta.. Detta är fan ett helvete och hitta kläder som passar lilla Nova :( Jag sa till Johannes idag att jag ser inte det minsta posetiva med att Nova är liten och nätt i sig, för inget passar henne. Och nu till vinterna har vi haft ett helvete om man säger så att hitta både skor och kläder som passar.. FAN att det ska vara så svårt :( Men men, vi får hoppas på det bästa och att vi hittar en overall eller jacka och byxa tillslut, för nu börar det banne mig bli riktigt kallt ute..

Åh jag blev så kär idag. Jag hitta mina drömvinterskor idag :) Det tråkiga med det hela är att jag nog aldrig kommer kunna köpa dem.. Dem kostar liiiite för mycket för min plånbok just nu. Det är ett par skor uggs liknande skor med långt skaft (lår höjd) från canada snow. Dock kosta den 1699kr. Men dem va så snygga, dem är som två skor i en. Du kunde ha dem på två olika sätt, du kan ha dem som på bilden nedan eller så kan man vika upp luddet så det blir som lårskor och båda va grymt snygga. Om jag får säga mitt. Helt seriöst, jag måste ha dem. Men jag får drömma mig bort tills vidare eller hoppas tomten är snäll i år (A) Eller så kan man hoppas på att man får pengar så man har en start på dem. Det skulle inte sitta helt fel :)



Kan inte tomten vara snäll i år (A)

Åsikter!
Postat av: Carro

Åh vill också ha, fast lite lägre. men snygga som fan :D

Kommenterat - 2010-10-25 / 09:23:54  | URL - http://haliesmamma.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: