2 oktober 2010

2010-10-02 / 15:23:54

Det är redan den 2 oktober =O Och hösten och kylan börjar komma med stormsteg.

Det är redan lördag eftermiddag och här hemma har vi varit i gång sedan 10. Resan gick bra! Det blev några stopp så det tog lite längre tid än beräknat men det får man räkna med :) Vi kom hem vid 21.15. Då åkte vi förbi mamma en sväng när vi ändå åkte förbi dem på hemvägen. Men det blev att vi fick åka hem utan babis :( Nova sov kvar hos sin mormor inatt. Så ja, man kan väll säga att jag och Johannes fick en liten sovmorgon i dag. Eller ja, vi blev väckta av att våra telefoner ringde vid 06.00. Sedan dess så sov jag i en dvala tills runt 10. Det va hans mamma som ringde typ 10 gånger. Sedan ringde Johannes upp då vi vaknat till. Då berätta hon ligger inne på hjärtintesiven =O Men det va tydeligen ingen fara, som tur va! Så vi har varit upp dit och hälsa på och innan vi åkte till sjukan så va vi över till Johannes farmor. Alla vill träffa oss nu när vi va hemma =P Nästan iallafall! Vi skulle till ett par bekanta idag igentligen, men dem hade tydeligen andra planer, tråkit nog hade dem inte medela om det till oss :( Så det blev inte som planerat. Det va lite tråkit! Men man överlever. Så nu sitter vi hemma, men ska ner till min mamma senare och umgås med dem ikväll. Jag håller på och tvättar upp lite kläder, sängkläder och handukar som vi ska ha med oss ner imorgon. Ja, det blir att jag och Nova följer med ner igen. Jag orkar inte sitta ensam här hemma i Köping till ingen nytta! :) Nej nu ska jag nog ta och vila en timma. Är typ trött, eller är mera seg! =P ska försökta få Nova och sova en timma med! Hon har inte sovit någon middag idag. Hon har lyckas somna i bilen, men vi har varit tvugna och väcka henne dem två gångerna, stackaren. Men hoppas på hon vill vila med mig en stund :) Hej och hå!

Puss och Kram //

Åsikter!
Postat av: Hannele - nybliven 2barnsmamma <3

Svar:

Beställ en då :D hih..dom är grymt söta ^^



Ang om ditt inlägg..

tråkigt det där med Johannes mami :/ tur att inget var farligt iaf! :)



<3

Kommenterat - 2010-10-02 / 16:45:11  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: