18 oktober 2010 - Busunge!

2010-10-18 / 11:26:14
Vilken liten busunge man har!
- Nova sitter tyst i sitt rum och jag tror hon leker med katterna eller med sin tågbana... Tills det blev för tyst så jag gick och kolla, då har hon lyckas få tag på en godis. Vart kommer den ifrån? :o Men där satt hon glad och med busen i blicken! Hon blev dock arg på mig när jag tog bort godisen. Men det gick över rätt fort, som tur va. Jag har lärt mig att när barn blir för tysta, ja då är det nästan alltid hyss på G, haha! Och det stämmer väldigt bra.. Iallafall på Nova :)


Puss och Kram //
Åsikter!
Postat av: Hannele - nybliven 2barnsmamma

Haha stämmer bra på Kevin med ;D

Kommenterat - 2010-10-18 / 12:57:45  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: