17 oktober 2010 - Allt och inget!

2010-10-17 / 09:59:47
Jag är den jag är och det kan ingen ändra på. Jag ser ut som jag gör och det kan jag inte göra något åt...
Jag är inte perfekt, men vem är det? Jag är bara mig själv! Ta mig för den jag är, eller stick!!


Helgen (fredag-lördag) har bestått av att datorn har varit avstängd hela tiden. Jag har inte haft varken tid, ork eller lust och sitta vid datorn. Knappt att man har lust nu heller, men jag tänkte försökta hitta på något som familjen kan hitta på idag. Jag är grymt utråkad och stressad på att bara sitta inne hela dagarna. Ja, inte hela dagarna, men det känns nästan som det! Men vad kan man göra på en söndag? =O


Lite info om helgen:
I fredags blev det inte alls mycket gjort, vi va ute och gick i det fina vädret och sedan åkte vi in till växjö för att handla lite mat och sedan åt vi på max (A) Men det va inte så gott som det brukar :/ Dem hade slut på vanligt hamburger-bröd så vi fick nå jäkla gi bröd, eller nå liknande. Gott va det då inte :( tråkit nog!

Igår lördag var vi ute och gick mesta delen av dagen. Det va otroligt kallt ute så det va inte så jätte skönt ute. Men vi gick på byn och sedan handlade vi ett par fingervantar från villevalla åt Nova :) Hon tyckte dem va lite roliga då hon inte va kall men ändå kunde hon röra på fingrarna och vinka till alla =P haha! Sötnosen.. Sedan när vi kom hem så började jag och tvätta och slutade inte tvätta fören klockan va nästan 22.00 (vi har tvättmaskinen i lägenheten) Och Nova som tycker det är så roligt och klättra upp och ner från våra möbler, klättrade upp och ner från fotöljen som vi har i säkert en timma. Inte nog med det så skulle hon klättra över ryggstödet med, men där tog det stopp från våran sida. Hon är våghalsig vår lilla dam ;) Sedan satt jag och Johannes uppe och kolla på en rätt okej film, den hette Lawe of attraction och gick på 4:an :)

Idag söndag vet jag inte alls vad som händer. Det visar väll sig under dagen ;)


Puss och Kram //
Åsikter!
Postat av: Hannele - nybliven 2barnsmamma

låter som en mysig helg :)



städa vet ja ;) jag gör all det tråkiga jämt på södagar dvs tvättar, städar osv meb i för sig så gör jag detta varje dag me iaf :P

Kommenterat - 2010-10-17 / 11:44:19  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: