13 oktober

2010-10-13 / 15:17:41
... Nova och Johannes somnade, men inte jag! Jag va väll inte tillräckligt trött som jag trodde att jag var. Men nu ska jag ta och fixa mig lite för när dem har vaknat igen om typ en timma så ska vi åka in till växjö för att handla lite mat. Jo, det finns såklart en ica butik här med. Men det är priset som talar, även om det kostar och åka bil (dem 1,4milen) så är det större mat-butiker och även butiker runt om (det är ett köpcentrum vid ica maxi), så man kan även gå och strosa i den om man inte bara vill handla och sedan åka hem igen ;) Sedan tycker jag personligen att ica maxi eller city gross är bättre, då utbudet är mycket bättre, större och man får mer för pengarna än att handla här i Alvesta för 300kr och få en liter mjölk, en påse bröd och ett packet köttfärs för priset där du får 3 kassar för på ICA maxi, eller city gross  inne i Växjö :) så därför åker vi in en till två dag i veckan för att handla på oss det som vi behöver :) Ja, vissa tycker nog det är en självklarhet att man väljer en större butik då priset är skilnaden på runt 4kr faktsikt på ica i Alvesta eller ica maxi, men vissa förstår det inte! så därför måste man vara lite tydligare om det.. puckat eller hur?! Men alla är inte lika smarta som andra ;) Bara så det är! Nej, nu ska jag dra och fixa mig och sluta sitta här och skriva så man inte sitter här och skriver fortfarande när mina älsklingar vaknar ;)



Puss och Kram //
Åsikter!
Postat av: Carro

Hehe okej. Ja ibland märker man det sent :p !!

Tack, men den är gratis så alla kan ha den, ska använda den och göra om lite då och då så den ändå blir speciell och egen. :) Tack i alla fall.



Ah okej, ja drygt. Vet hur det är. Mattias jobbar ju 25 timmars pass varannan dag. så jag är ofta själv med halie. men med tiden blir det nog bättre :)



med mig är det bättre, lite ovant att inte känna sig gravid trots att det inte varada så länge. men med tiden blir det bättre som sagt. o alla andra mår bra så :) <3

Kommenterat - 2010-10-13 / 16:25:49  | URL - http://haliesmamma.se
Postat av: Hannele - nybliven 2barnsmamma

förstår helt och hållet och fattar vad ni menar :D

Smart tänkt! ^^

Kommenterat - 2010-10-13 / 20:49:27  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: