11 oktober 2010

2010-10-12 / 00:52:35

╔══╗
╚╗╔╝
╔╝(¯`v´¯)
╚══`.¸. MY Family



Här sitter man uppe ensam med huvudvärk och med två idioter till katter som försöker elda upp sig själva och tror att dem kan sola på ljusen som jag tänt upp här i vardagsrummet. Johannes och Nova sover sedan en tid tillbaka, men jag kunde inte somna tidigt ikväll verkar det som :/ Jag som brukar gå och sova redan vid kl 22.00 och vara helt död och somna på 2 sek, men inte ikväll tydeligen. Men men! Man kan inte alltid vara "trött", även om jag är skit trött igentligen! Men det ända jag gjorde i sängen va och vred och vände mig, så tillslut insåg jag att jag inte skulle somna om jag fortsatte ligga kvar där!

- Måste fan snart ta en treo för att lindre huvudvärken :( Och ja, tänker ni säkert.. Då kan man ju undra varför jag sitter vid datorn då det blir 100gånger värre av det. Jaa jag vet inte. Jag orkar lixom inte sitta och bara stirra in i väggen så därför blev det att jag hamnade här =P

Jag har väll igentligen inte så mycket och skriva idag. Jag ska väll tala om för er att jag knappt hinner sitta vid datorn nu mera. Menas Johannes jobbar ägnar jag min tid till Nova och gör allt som hon vill göra, och när Johannes slutar och kommer hem så brukar vi tajma med att sova middag med Nova (hon har börja lagt sig vid 14.00 numera lagom tills Johannes kommer hem) Sedan umgås jag med min familj resten av kvällen, så tid för dator har jag knappt mer än tex en sånhär kväll som denna. Men som jag brukar säga "datorn är inte allt här i livet" :) Men det förstår ni väll alla, hoppas jag på iallafall.

Nova har varit rätt hängig idag och varit varm och sedan har hon fått sin jobbiga hosta tillbaka igen :( Så varje gång hon hostar vaknar hon och gråter, så inatt fick hon sova mellan oss så det blir lättare och kolla till henne, usch hatar verkligen när min babys blir sjuk! Hoppas det vill gå över och att hon inte blir sjuk(are), det känns som det finns roligare och göra än att ta hand om ett sjukt barn :( Det är nog det värsta som finns tror jag! Men men, även det ska väll höra till även om det inge man önskar, vill säga! Nej ni, om man ska ta sig dendär treon och lägga sig brevid mina älsklingar igen och försöka sova så man orkar upp när en viss sötnos vill vakna imorgon bitti :)



Puss och Kram //

Åsikter!
Postat av: Carro

Hej :)

märkte nyss att jag lagt in fel länk till din blogg nyss, kom till nån helt annan, haha! men nu har jag den rätta :) hoppas allt är väl med er. <3

Kommenterat - 2010-10-12 / 19:44:22  | URL - http://haliesmamma.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: