1 oktober 2010

2010-10-01 / 14:59:38
Nu är det inte många minuter kvar tills jag ska väcka Johannes. Han skulle vila en stund eftersom han ska köra i typ 5 timmar. Men snart är vi på G mot Köping iallafall :) Nova har precis ätit och jag ska snart fixa det sista till katterna innan vi åker. Ja, katterna kommer klara sig. Det ska vara ensamma i ca 1½ dag, så dem överlever nog. Dem kommer ha massa mat som vi ställer på olika ställen i lägenheten. Men snart är vi på G. Måste iväg och fixa det sista nu innan jag ska väcka Johannes. Kommer nog uppdatera när vi kommer fram om jag inte har datorn med mig i bilen såklart :) Vi får se! Ha en fortsatt bra dag! 

Puss och Kram //
Åsikter!
Postat av: Hannele - nybliven 2barnsmamma <3

Kör försiktigt ^^

Kommenterat - 2010-10-01 / 15:37:21  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Postat av: caroline - Mamma till Theodore 091225

det är klart katterna klarar sig :) Bara dom har mat å vatten, Dom är inte som hundar direkt :P

Kommenterat - 2010-10-01 / 21:05:57  | URL - http://mammastheodore.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: