9 november 2010 - Vart är snön?

2010-11-09 / 14:40:44

Nästan varenda person på min vän-lista på facebook skriver eller lägger ut bilder om att dem har fått snö, men inte fan har det kommit nå snö ner hit till småland iallafall :( För första gången så vill jag ha snö. Jag vill kunna gå ut och leka med Nova och busa med henne i snön. Men det får jag inte! Det snöade för fullt när vi vaknade i morse, men såfort snön landa på marken så försvinner den likafort igen. TRÅKIT! Igår va det flera minus ute, och jag hade hoppas att vaka av att det va vitt på marken. Men nej då! Nu är det flera + grader ute nu, och det ända som kommer ner från himlen är en massa snöblandat skit. Kan det inte bli kallare så vi med kan få ett vitt täcke över marken. Är så trött på detta slask väder. Det har regna konstant nu i utom 1 dag, i ungefär 3 veckors tid. Det gillas inte från min sida om jag får säga mitt, vad kan man göra när det regnar? Jag blir utråkad, och inte minst är det synd om Nova som måste sitta inne helt i onödan! Hoppas på en förbättring snart =) - Ni som har lite snö hos er och inte vill ha den, kan inte ni skicka den hit till Alvesta?! =D




Puss och Kram //

Åsikter!
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

Tack så mkt hjärtat! :) <3

Kommenterat - 2010-11-09 / 20:19:53  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: