8 november 2010 - Har tråkit!

2010-11-08 / 11:43:19

OM MIG
Namn
- Alexandra Engström
Född - 8/1-1990
Hemstad - Köping
Ögonfärg - Grön
Hårfärg - brunt
Längd - ca 155cm
Högerhänt/vänsterhänt - Höger
Värsta ovanor - godissugen
Skostorlek - 34 (men köper alltid 35-36)
Är dina föräldrar skilda - Dem har aldrig varit gifta.. Men ja det är dem!
Skor i dag - svarta puma & svart stövlar
Rädslor - Höjder och fötter
Mål för året - vara mig själv :)
Det första du tänker på när du vaknar - Somna om nu Nova klockan är för lite..
När går du & lägger dig - runt 22.00-23.00 =P
Mest saknade - min familj i Köping och mormor

ANTAL

Antal personer du kysst - hur ska jag veta det?
antal syskon - en hel drös. 3 + 1 ingift på pappas sida, och två på mammas. 
antal piercings - 3 i Öronen :P
antal tatueringar - Inge änu, men det kommer när jag har mod till det :)

FAVORIT

Mat -  sushi
Sport - HAAR SPORT
Djur - Katt
Glass - Lakris :)
Godis - Surt, salt och lakris
Låt - Just nu är det septembers veriton av Mikrofpnkåt ;)
Helgdag - Lördag
Årstid - sommar
Radiostation -  Ingen aning!

HAR DU NÅNSIN

Rymt hemifrån - nej!
Skolkat - ja
Sovit utomhus - yes!
Gråtit i skolan - Ja
spytt i skolan - Ja, när jag va gravid!
Velat bli modell - Nee faktsikt inte!
gjort något dumt som du skrattar åt i dag - Ja, vem har inte det?
sett en död människa - nej!
använt droger - Nej, aldrig
ätit sushi - Ja, och jag älskar det :D
retats - Tyvärr!

THIS OR THAT
cider eller öl - Cider
pepsi/cola - Cola
mc donalds/burger king - Donken
kärlek eller sex - båda..
choklad/vanilj - Inget av dem
jordgubbar/blåbär - Blåbär
kött/veg - Kött
Tv/film - Båda 
Gitarr/trummor - gitarr
Adidas/nike - Ingen aning!
Kinesiskt/mexikanskt - Kina :)
Kakor/paj - Paj :)
Mtv/vh1 - Vad är vh1?

KAN DU
Gå ner i splitt? - Har kunnat :p
Skriva med båda händerna - snyggare med ena, och fult med den andra
Vissla - yes!
Blåsa en bubbla - Ja med såpbubblor och tuggummi
Ha dina ögon i kors - haha, ja.
Nudda näsan med tungan - Nä :o


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade - Nova <3
Du pratade med - Nova
Du msnade med - det va nog... Gunnar? Sitter knappt vid msn. 
Du kramade - Nova :)
Du skällde på - Biffen (katten)

SENAST DU

Skrattade - Idag
Grät - Det va ett tag sedan
Filmen du såg - number 23
Tuggade tuggummi - oj, det va ett tag sedan
Drog ett skämt -



VAR ÄR DU
vad ser man utanför ditt fönster - träd och hus :)
lyssnar du på musik nu - Nej
vad har du på dig - kläder =P
vad är det på din musmatta - Inget, har en bärbar dator




Puss och Kram //

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: