6 november 2010 - Pinsamt om du frågar mig...

2010-11-06 / 15:43:45
Hur pinsam får man vara...

Okej! Kanske inte så jätte pinsamt men iallfall, lite snyggare kunde jag väll gjort det =P Idag va vi in till Växjö en väng och åkte till köpcentret som ligger lite utanför Växjö som vi brukar åka till när vi är in dit. Ja det är allt från Ica maxi till klädaffärer. Då såg jag att Bingo Rimèr skulle komma dit kl 14.00-15.00. Klockan va då 13.20 typ, Åh fan tänkte jag utan att tänka mig för säger jag lite högt för mig själv "åh vart är Bingo Rimèr då?" och så kollar jag upp, jo vem står inte framför oss om inte just Bingo Rimèr. "tjena tjena" säger han glatt och går och pratar i sin mobil. Trodde han skulle locka på mig en bok, men nej då! Han går brebvid oss en stund och kollar gulligt på Nova, sedan svängde han om och gick till bokhandeln igen. Ja, jag tyckte det va lite pinsamt. Men jag är ju som sagt som jag är =P Johannes tyckte dock det va jätte roligt och "mobba" mig hela vägen hem.. Nu sitter jag och pratar med mamma och Gunnar via skype, och Nova har jätte roligt :)





Puss och Kram //
Åsikter!
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Hahahahahahahahaha...du är bra allt smart A :D hahahahahahahha..

Kommenterat - 2010-11-06 / 17:12:56  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

Ha ha.. jo lite pinsamt var det nog allt ;)

Kommenterat - 2010-11-06 / 18:01:55  | URL - http://whattowear.blogg.se/
Postat av: carro

svar: men oj så lite.. tur ni har <3

Kommenterat - 2010-11-08 / 07:44:45  | URL - http://haliesmamma.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: