5 november 2010 - Underbara älskling ♥

2010-11-05 / 18:45:06

Idag fick jag och Nova blommor av Johannes =D
- Helt från ingenstans kom han hem med en höstig bukett blommor åt oss =) Jag va tillochmed tvungen och fråga vad han hade gjort för dumt nu, eftersom han köpte blommor till oss ;) haha. Nova var nog mest glad över katten på kortet, hon skrek "mjau" över hela lägenheten ;) Sötnosen, haha!


Ibland är min man bara för underbar ♥ 

                                                                                                            Tack Älskling! 


På kortet står det:
"Du och Nova är det som gör att jag orkar andas.
Ni två betyer verkligen allt för mig.
Älskar dig och Nova mer än det finns ord att beskriva det."


Åh jag blir helt rörd :)


Puss och Kram //

Åsikter!
Postat av: Moa - Leos mamma

Ush då, är det via jobb som ni har flyttat eller bara behövde komma bort?

Har ni någon öppna förskola där? Då träffar man ju lite nytt folk och kanske börjar umgås med dem!

Kommenterat - 2010-11-05 / 18:51:34  | URL - http://lillagroda.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: