4 november 2010 - Kvällarna är värst!!.....

2010-11-04 / 17:51:52
Kvällarna är värst!!...

Jag fattar inte varför jag nästan ALLTID blir så rastlös såhär efter 17.00 om dagarna?! Och blir jag inte raslös så har jag huvudvärk ;) Men det är inte lika ofta som förut längre, tack gude gud för det! Men nu till saken. Nästan varje dag och nästan samma tid varje dag blir jag raslös, och det är alltid efter kl 17.00. Det är som det är meningen att jag ska ha tråkit. Det går ju inte direkt och gå ut och gå med familjen för det är ju helt kolsvart ute och vädret har inte varit på top de senaste veckorna. Så himla tråkit! vad ska man göra? Om Nova fick bestämma vad vi skulle göra så är det väll hälla välling i soffan, eller leka med världens irriterade anka som hon har.  Inte så jätte kul direkt, så jag satte Johannes på golvet med henne istället. Det gör man ju hela dagarna, så det är ju inte direkt något jag missar för jag inte leker med henne just nu ;) Men ändå! Det är så jäkla tråkit här hemma. Är det för vi inte har våra möbler som i Köping, och man inte känner sig riktigt som hemma eller vad är det som gör att jag blir så utråkad? Om dagarna när Johannes jobbar så har jag all fokus på Nova, och lägger den mesta tiden på henne och gör det som hon vill göra. Men sedan när Johannes kommer hem så vill jag nästan alltid göra något. Skit tråkit igentligen, då det kan vara skönt och igentligen bara vara.. Men nee, jag vill gärna göra något då jag blir så jäääkla rastlös. Varför måste det vara såhär?!  jag har så jävla tråkit! (ursäkta), och vad ska man hitta på?




Puss och Kram //
Åsikter!
Postat av: Erica

jag känner likadant! tyvärr har jag känt den känslan hela tiden här i köping, så nu ska vi ju flytta hem till eksilstuna.



kan vara så att du inte trivs med en ny stad, eller kände du någon där? :o



jag sitter ju själv med elvira hela dagarna och sen är jag irriterad,rastlös och utråkad på eftermiddagarna och vill alltid hitta på nåt.

Kommenterat - 2010-11-04 / 19:59:41
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

KOM HIT! ;D Så har du inte tråkigt längre för att jag känner igen det där..dock har jag fullt upp nu men anars så går jag väl hemma och leker hemma fru och försöker komma på något att göra med barnen :P



När karln är ledig det är som att vara med sig själv igen, han är också tråkig xD

Kommenterat - 2010-11-04 / 21:47:02  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

så lite så ^^ hihi..kul att dela med sig lite tips inför jul och grejer :)

Kommenterat - 2010-11-04 / 22:26:44  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

Ja det är lite tråkigt det :/



Jodå det är bra men är seg, hur är det med er ? ^^



Hälsa tillbaka!

Kommenterat - 2010-11-05 / 10:38:42  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Moa - Leos mamma

Har också dålig fantasi på vad man ska göra!



Var gärna med i min dagens blogg och missa inte de underbara tävlingarna i menyn! =)

Kommenterat - 2010-11-05 / 10:51:13  | URL - http://lillagroda.blogg.se/
Postat av: Moa - Leos mamma

Åh vad skönt att höra att man inte är ensam om det. Skönt för er också att hon har börjat växa mer ordentligt nu!



Leo är 11 månader den 15.e. Så på onsdag ska vi på extra kontrollen, men nu har vi gett honom mer mat och man har märkt att han äter mer än innan osv. Så vi hoppas det ger resultat på vågen! =)



Allt bra med er annars?

Kommenterat - 2010-11-05 / 18:42:14  | URL - http://lillagroda.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: