25 november 2010 - Jag är nervös!

2010-11-26 / 00:02:13

Vet ni vad, jag är otroligt nervös inför helgen! =O
Jag har insett att detta är verkligen sista helgen som vi "bor" i Köping. Ja, det har jag väll igentligen insett för länge sedan. Men nu GÄLLER det. Efter söndagen ska jag och min lilla familj skapa ett nytt liv tillsammans från allt och alla. Jag tycker det ska bli spännande, ja men faktiskt. Det va lite jobbigt i början, men nu är jag på G igen =) Inte mer nu när man börjar få lite vänner här nere, och är heller inte sen på att få flera vänner för den delen heller. SÅ bor ni nära Alvesta/Växjö, så kommenterar här på bloggen då =D Jag älskar och träffa nya människor, och mer om dem även har barn (inte ett måste) och samma intressen som en själv. Visst, ända nakdelen med mig är att jag kan vara lite blyg i början. Det är inte alltid, men ofta, men vem kan inte vara det? ;) Det tråkiga med det hela är väll att vi inte kommer träffa alla hemma i Köping lika ofta. Men man får göra det bästa av situationen. Det kommer gå bra det här. Det känner jag på mig. Allt blir nog lättare med tiden tror jag med, och man får ta dagen som det kommer och leva livet ;) "Lev livet varje dag som om det vorde din sista"


- Jag kan inte säga annat än att jag älskar min familj mest av allt, och jag gör verkligen vad som helst (nästan) för dem två. Dem är mitt allt, och mitt liv ♥ ÄLSKAR ER Johannes och Nova ♥





Puss och Kram //

Åsikter!
Postat av: LINA HAMMARSTRÖM

SVAR nä men precis. det är ju jätteroligt att ha flera stycken :-D Det var så lite så!

Kommenterat - 2010-11-26 / 10:04:44  | URL - http://linahammarstrom.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: