20 november 2010 - Hem mot Köping! ;)

2010-11-20 / 00:09:30

Det blev som jag ville ;) Vi åkte till Köping ändå. Johannes kännde lite som jag att det aldrig skulle gå och packa ner allt på en dag. Så vi åkte från snöstormen till Köping. Kan säga att det tog oss ungefär 6 timmar att åka idag. Vi fick åka 40-50km/tim från Alvesta till Vernamo (runt 6 mil) och sedan 80kr/tim resten av vägen fram till örebro då kunde man blåsa på lite. Men fy vilken jobbig resa, och stackars Johannes var helt slut sista 40 minuterna. Trodde seriöst att han skulle somna flera gånger, såklart har man ju kontroll på kroppen och en gapande tjej brevid så det skulle aldrig ske. Vi var hemma runt halv 10 här i Köping. Annars gick resan jätte bra, Nova var rätt så lugn denna resa. Llart hon grinade till lite då och då men somnade om rätt fort efter det. När vi kom till Köping överaskade vi mamma, Gunnar och pontus ;) Dem har ju flytta in mot stan (änteligen), så dem bor nära oss så jag var tvungen och se lägenheten ;) Det blev bara hej, kolla runt sedan hej då, nästintill. Men ojojoj så paffa dem blev när vi stog utanför dörren, haha skit kul! =) Nu ligger Johannes och snarkar menas jag och Nova ligger här i sängen och myser. Nova vill dock inte att pappa heller ska sova för hon vill mysa med honom också.. Men han måste ju sova, han har ju varit upp sedan halv 5 i morse.. Nej nu ska jag fortsätta mysa med Nova och så ska jag kolla på något på webben sedan blir det soooova, om jag inte hinner somna före vill säga ;) hahahah x) 

GOD NATT och SOV GOTT kära läsare! =)




Puss och Kram //

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: