19 november 2010 - Hur ska vi hinna med allt? =S

2010-11-19 / 11:49:29
OJOJOJ! HUR SKA VI HINNA MED??
Jag hade vela åkt till Köping idag och vara där över helgen! Synd bara att det ska kosta så inihelvete mycket och åka fram och tillbaka. Det kostar runt 700kr och åka fram och tillbaka, så det blir det 2x. Mycket för bara lite bensin igentligen :/ Det hade varit skönt och tagit denna helg till att packa ner det sista så vi slapp ta ALLT nästa helg. Det känns för lite med 2dagar eller igentligen är det bara 1, för på fredagen kommer vi hem vid 8 på kvällen så då blir det inget, och söndagen så kommer lasbilen tidigt och då ska allt vara klart, så det är ju bara en dag som vi har att packa ner ett helt hem, hur ska vi hinna med allt? :S Fattar inte, jag känner mig helt förtvivlad. Inte nog med att vi ska packa ner allt så ska vi även bära upp lite på vinden som vi ska ha kvar men inte kan ha med oss och sedan ska vi även kasta massa skit på tippen :P. Just nu känner jag bara att vi KASTA ALLT och köper nytt. Men det går ju inte. Då kommer man bli ruinerad  Men det är bara en känsla jag har just nu! Jag orkar lixom inte. Känns som tiden inte finns till hälften ens =O

- MEN ska be mamma och mormor om hjälp, och se om dem är villiga och städa ur lägenheten sedan ;) Det finns ju som sagt inte tid till att packa, så städningen finns det verkligen inte tid för. USCH! Just nu vill jag inte flytta, det tar sån jäkla tiiiiid :P Speciellt när man bor 40mil från själva lägenheten. Tänk om man bara kunde knäppa med fingrarna så va allt klart. Hade varit otroligt skönt :) Men nu lever vi inte i en drömvärld. Så fokusera Alexandra, fokusera! ;) Nej men jag ska eller rättaresagt MÅSTE prata med Johannes när han kommer hem. Vi måste komma på en bra lösning på detta problem.


Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: