15 november 2010 - Nova vill mer...

2010-11-15 / 14:06:37
Mys och lek hela dagen :)
Under hela morgonen fram tills kl 10 har jag och Nova legat och myst i sängen och soffan. Sedan efter det ville hon inte mysa längre utan sedan dess har det varit full fart här hemma :) Nu Jag och Nova har haft racing här hemma med hennes lära-gå-bil i nästan en timma. Hon sitter på den och jag springer och sladdar med henne på den ;) Hon tycker det är skit kul och nu är jag helt slut, men hon ville åka mera. Så det var bäst man gör som hon vill innan helvetet bryter lös här hemma, hahaha! ♥ Johannes har precis kommit hem, så jag la Nova precis och hon verkar  ha somna nu iallfall. Skönt :) Nu blir det lungt ett tag, ska nog själv gå och vila ena timma. Det är ju som sagt bäst och passa på menas man kan ;) haha! Tjingeling.




Puss och Kram //
Åsikter!
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

Ah okej ^^ hoppas att du hittar något! :D

Har ni börjat julhandla något till Nova än ? ^^

Kommenterat - 2010-11-15 / 17:13:00  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: