14 november 2010 - Fars dag <3

2010-11-14 / 13:18:14

♥ ♥ ♥ Fars dag  ♥ ♥ ♥
Idag är det fars dag, och då ska vi gratta alla pappor :) Jag vill säga ett extra stort grattis till min käraste och Novas pappa. ~ Grattis älskade du på fars dag :) Nova kunde aldrig fått en bättre pappa än dig, du är den bästa! Vi båda älskar dig otroligt mycket Hoppas du får en bra dag trotts att det inte blir så mycket firande i år ~



Mina två älsklingar ♥ Det dyrbaraste jag har!



Puss och Kram //

Åsikter!
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

haha ja jo det sant..men ja fixa 2 biljetter åt honom till någon match som han kanske kan gå med en jobbakompis eller nåt :)

eller åt andra sidan skaffa ett smycke där det står era namn dvs ditt och novas eller bara novas eller bara ditt..

Jag tog ett smycke av J förut och skrev in mitt namn i det, tror även att jag skrev in datumet när vi blev tillsammans men är inte säker :) Det gjorde jag när vi firade 1 år :)

Kommenterat - 2010-11-14 / 19:56:37  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Angelica - Mamma till Netlié ♥

Taack :D japp de har jag gjort.. eller inte själva grunden, men jag har i princip ändrat helt och hållet på allt :) Kraam

Kommenterat - 2010-11-15 / 01:53:24  | URL - http://alltidgela.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: