12 november 2010 - Sjuka mycket pengar!

2010-11-12 / 00:29:50
Vi måste köpa en ny gran i år då Johannes har lova bort våran till min mamma och dem. Ja, den är iallafall lite liten och vi lovade redan förra julen att den skulle få våran då deras brann upp när någon idiot tände på deras vind. Så jag sitter här och tittar lite på nätet på lite granar när jag ändå inte kan sova. Och så hitta jag en sida som verkade interssant, och på den sidan hittar jag en plast gran för 4589kr. Nej jag skojar INTE! =P Vem lägger så mycket pengar på en plastgran? =O Tappade nästan hakan, för det är ju sjukt mycket pengar. Det roliga med det hela var att i beskrivningen står det "Tillskillnad från andra leverantörer erbjuder vi en stor gran som är lätt att själv montera, det sparar tid och pengar".. Hum? Jag vet inte om jag kan hålla med om det dem beskrev i texten, för jag personligen tycker att 4589kr för en gran som desutom är gjort i plast är sjuk mycket pengar. Igentligen helt onödiga pengar med för en gran! Men alla vi verderas saker olika, såklart.. Skulle ni köpa en plast-gran för den summan? Jag skulle max, och det är verkligen max och kanske lite överdrivet med 700-1000kr. Men det är verkligen en maxgräns. Jag är helt häpen över hur saker och ting kan kosta så mycket.. Det är sjukt! Men det va rätt kul att man "spara pengar" på denna gran, hahaha! =P


                                             

Här är den berönda granen för 4589kr ;) Så snygg va den faktsikt inte... Inte för den summan iallafall ;) Herregud! Aja.. Nu ska jag sova, var bara tvungen och skriva om min roliga upptäkt ;) Har setta uppe alldels för länge nu känner jag. Men jag kunde inte sova :/ Men nu MÅSTE jag försöka lägga mig så man orkar med lillfisen imorgon. God natt! <3




Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: