12 november 2010 - och klockan är mycket....

2010-11-12 / 02:42:21
Nu är det jätte sent! Det där med att jag skulle gå och sova ändrades fort. När jag kom in till sovrummet ser jag sockersöta Nova sitter upp i sängen och bli allt gladare när mamma kommer in i rummet och lyfter armarna mot en. Ja, jag la henne i våran säng precis som jag brukar om det är sent och hon inte vill somna om. Men icke! Hon ville bara leka och busa, och eftersom Johannes ligger och sover så gick vi ut i vardagsrummet för att kanske somna i soffan. Men nu är klockan 02.42 och Nova är piggare än piggast. Lazy town går på tv:n och hon är allt annat än trött, menas jag sitter här med hängande ögonlock haha! Får väll testa lägga henne i sängen snart och hoppas hon vill somna. Det va länge sedan man satt uppe såhär sent med ett litet busfrö. Det har nog inte hänt på månader =P Ja, klart hon kunna vakna på nätterna. Men då har vi bara satt in nappen eller gett henne lite välling och sedan har hon somnat på en gång efter det. Men inte idag ;) Men hellre att hon vaknar innan man gått och lagt sig än att hon vaknar när man sover och vägrar somna om. Då kan jag tala om för er läsare att jag inte är på humör, haha! Nu kommer hon uppkrypandes i famnen och vill gosa, så nu ska jag passa på och mysa med min kära dotter menas man får chansen, inte så ofta det händer nuförtiden =D God natt kära läsare!




Puss och Kram //
Åsikter!
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

Tack för dina svar ^^, ah det var fina julklappar du önskade dig!



Mm..vad äre Johannes tkr om då? :)

Kommenterat - 2010-11-12 / 20:22:55  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

Mmm..bjud han på hockey då ;)

Kommenterat - 2010-11-13 / 14:10:26  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: