21 maj 2010

2010-05-21 / 01:26:03
God kväll alla läsare!
klockan är lite över 1 och jag är vaken. Det har nog inte hänt på väldigt länge kan jag säga er. Men jag skriver för att jag har en liten tjej som har vakna till liv efter några timmar sömn. Jag förstår inte varför hon har börja vakna till och från om nätterna?! Det har ju typ aldrig hänt förut, hum. Aja, jag vet inte! det är bara sitta uppe och försöka se glad ut ;) haha!

"Idag" har det hänt rätt mycket förändringar i våra liv. Vi har nämligen blivit 6 stycken i våran lilla familj. Vi har skaffa 2 stycken kattungar. Det är ett syskonpar på 11 veckor, en tjej som är grå randig som jag döpt om från Agnens till Smulan, och sedan har vi en helt svart med en lite vit fläck vid halsen som Johannes döpt till Biffen för han är typ dubbelt så stor som Smulan :P Dem verkar trivas här hemma iallafall. Inga olyckor är skeda och dem har busa och lekt hela kvällen. Och Nova verkar gilla dem och vill mer än gärna sitta och gosa och klappa dem. Men tyvärr så är de lite blyga för Nova än. Men det kommer väll så småning om när dem är vana vid oss alla. Jag är iallafall jätte nöjd att jag/vi valde och köpte dessa sötnosar och sedan är jag nöjd över att jag valde dem båda, så dem hade varann också. Även idag har dagen bestått av att handla lite kattsaker och sedan mat till oss så vi har lite extra tills vi får lite mer pengar nästa vecka. Ända som fattas till katterna nu är ett klösträd. Men det får vi skaffa nästa vecka. Men iallafal. Idag har Nova fått massa sommarkläder, blöjor och mat av sin mormor. Det va väldigt snällt av henne. Nova blev rätt förtjust i en klänning med leggins till. Hon ville knappt ta av sig när hon provade kläderna hemma hos mamma haha! Det va jätta fina kläder. Orkar dock inte ta kort på allt för det va så mycket.

Annars har kvällen bestått av hemgjord pizza, kollat på tv, setta vid datorn och gosa med katterna =) Jag vet inte vad jag ska skriva mera? Jag har inte så mycket tankar just idag! Eller ja, jag har ju skrivt rätt mycket ändå. Men det kanske inte va så interssant ;) haha vad vet jag? Nej ni, nu ska jag försöka få skruttungen och somna om och så jag själv kan sova. Jag börjar bli rätt trött och klockan börjar bli rätt mycket med. Men vi höres nästa gång. Och hoppas ni återkommer igen!!

Här kommer lite bilder på våra missar som sover så sööt i soffan <3
Dock är den svarta lite tråkig för han verkar inte vilja vara med på kort, haha! Tråkmånsen!!
 
  

Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: