18 maj 2010

2010-05-18 / 22:16:42
Ibland kan man inte hålla tårarna tillbaka.

Idag har jag inte alls varit glad eller pigg som många säkert har märkt av på tex facebook. Jag har känt mig nerstämt och varit rätt så "ledsen" halva dagen. Och jag blir så irriterad på folk som blir chockade över när man är lite nerstämd eller inte verkar glad. Men måste jag vara glad eller må bra hela tiden bara för jag är en sådan person som ofta är det? Ursäka, men lite kan man väll tänka efter kan jag tycka. För alla dagar kan man inte alltid mår bra och vara på topp. Och det gäller även om man är förälder eller inte. Jag har haft det lite jobbigt en tid hära och det är ingenting jag orkar prata med hela sverige om. Men mitt humör går lite upp och ner. Men man är ju inte mer än mäniska eller hur? Men iallafal, det va sådan dag idag att min humör inte alls va på topp. Jag har ingen lust och gå in på varför jag varit ledsen så det för ni respektera och gärna inte fråga. För lite privatliv måste man få ha även om man har en blogg som man kan skiva av sig på om man nu skulle vilja det! Men det har ingenting med Johannes och göra så nu vet ni det och slipper fundera över den saken.

Annars idag så har dagen bestått av att vara med Nova så mycket som möjligt. Vi har varit i lekparken och sedan lekt här hemma en massa. Har även kolla på resten av avnitten av kommisarier winter på www.svt.se/play :) Och såklart kollade jag på gårdagens avsnitt på unga mödrar som jag missa, och sedan klockan 17.00 blev det dagens avsnitt såklart. Jag ska faktsikt ta och gå och lägga mig om en liten stund. Är jätte trött, men det har jag varit sedan klockan 8. Fattar inte, haha! Men Johannes kollar ju på hockey så det blir väll lägga sig efter det. Vill gärna göra det med han så känner jag mig trygg.

Men vi höres och syns när jag orkar skriva igen :) Puss och kram!

Åsikter!
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

Hoppas att du mår bättre snart.

Alla mår dåligt i livet spelar ingen roll om man är förälder eller inte :)



Kramar om*

Kommenterat - 2010-05-18 / 22:47:22  | URL - http://mammah.bloggplatsen.se
Postat av: Alexandra Engström =)

Tack så mycket!

Joo men det är inte alla som förstår att man kan må dåligt och inte vara på topp hela tiden även om man blivit mamma eller inte ;) Jaa det hoppas jag med. Det kommer nog sitta kvar läänge, men det lättar ibland och ibland kommer det tillbaka igen! Men så är det ju. Alla har dåliga dagar, även dem som alltid är glada.

Kommenterat - 2010-05-18 / 23:28:23  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: