26 maj 2010

2010-05-26 / 22:58:43
God kväll alla kära läsare!
Tänkte skriva några rader innan jag ska lägga mig i sängen och kolla på sex and the city innan jag ska lägga mig för att sova :) Idag har vi som många av er redan vet om varit i Stockholm. Jag och Nova va inne i Farsta centrum och träffade Emma, menas Johannes va på en arbetslunch (arbetsinterljuv). Jag har haft rätt så trevligt. Så nu ska vi bara hålla tummarna på att det kommer gå bra för Johannes :) För han förtjänar vekligen detta jobb. Jag hittade lite saker i Stockholm faktiskt, det va inte mycket. Men det fanns inte så mycket som fall mig i smaken som jag inte skulle kunna köpa hära i stan vill säga :) Men lite hitta jag iallfall. Jag hittade ett par skor till Nova för 27kr (ord 99kr). Dem va så söta och billiga så jag kunde faktsikt inte låta bli. Sedan köpte jag ett par barbapappa byxor, 1 par gula shorts och sedan så ville Nova ha en skallra i barbapappa som hon valde ut helt själv. Jag ville gärna köpa en levisklänning åt henne inne på prinsen & prinssesan med, men då skulle alla mina pengar vara slut så jag sket i det istället oh gick och köpte färsk shusi istället. Men och sedan blev det donken när vi åkte hemmåt. För jag blev inte mätt. 72kr för 5 bitar :O Rena rama rånet kan man ju tycka. Men det va lätt värt det ändå eftersom det är 100 gånger så godare än dem jag köper i karton inne på coop konsum hära i stan =P 

 

Även idag så fick jag en glad överaskning. Jag och Nova va med i magazin24 tidningen. Johannes har "tillsammans" med Nova skicka in en mors dag hälsning till mig inför söndag. Hansskickade in den på magazins hemsida och så hamnade dem även i tidningen. Hur kul är inte det? :) Jag tycker det va jätte gulligt av dem och skicka in en liten hälsning åt mamma.

Jag och Nova  

Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: