23 maj 2010

2010-05-23 / 10:32:37


God morgon alla läsare!
Nu har jag tänkt ha en liten frågestund. Ni får fråga vad ni vill om vad som helst. MEN jag svarar bara på frågor som har mail eller en blogg. Om det blir några frågor från "anonyma" så sorteras dem ut och får alltså inga svar. jag har tänkt att ni kan fråga för fulla muggar fram tills imorgon förmiddag. En specefik tid sätter jag inte ut. Men imorgon förmiddag alltså =)

Hoppas ni kommer fråga massor av frågor. Jag är redan jätte nyfiken :) Va INTE blyga nu!
Puss och Kram //

Åsikter!
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen

Vad Nova planerad?

Vart fick ni namnet Nova ifrån?

Vad hade Nova fått heta om det var en pojke?

Visste ni könet?

Vad ska du göra efter mammaledigheten?

Hur känns de nu att vara en mamma och vad tycker Johannes själv att det känns vara pappa? för att i början så kan det vara lite jobbigt att komma igång med rutinerna med ett nyfött barn och allt vare så för er?

Hur funkar sömnproblemen som du hade/har?



Ja det var lite frågor som jag är nyfiken på att få svar på ^^, hihi..

Kommenterat - 2010-05-23 / 11:26:21  | URL - http://mammah.bloggplatsen.se
Postat av: EMS

SV: Okejrå ;) stället ett par frågor :))



1. Hur reagerade omgivningen på din graviditet?



Glass/Godis?

Vatten/Saft

Saft/Läsk

Sex/Hångel

Hund/Katt

Sol/regn

Mig(ems)/bloggen



hahha XD

Kommenterat - 2010-05-23 / 22:25:00  | URL - http://ems.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: