21 maj 2010

2010-05-21 / 09:14:34

Just ja. Något jag helt glömde skriva är ju att jag klippte ju mig igår. jag klippte av håret ca 30-35cm så nu är det "kort". Det känns jätte bra och skönt om inte annat. Jag har jätte tjockt hår och det blir bara jobbigt på sommaren när det är varmt och man inte kan göra så mycket med det. Nu har jag kort, men ändå så jag kan ha toffs i om det skulle behövas :) Jag är nöjd med hur det blev. Och jag kan säga att det behövdes en lite nystart med. haha! Jag sätter upp en före och efter bild på håret. Inte för den sista bilden blev så kalas på mig, men orkade inte ta om ;) Så den får duga! Bättre än inget iaf! haha

 

Jag hoppas vi ses igen :) Puss och Kram //

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: