14 maj 2010

2010-05-14 / 10:42:07
och jag har typ blivit blind eller nå...

Allt började med att jag stog och höll på att bädda rent sängen. Helt plötslit från ingenstans så blir jag helt yr och sedan blev det suddigt i ögonen. Men jag tänkte att det går väll över snart igen. Jag har ju inte sovit så bra i natt. Men nu har det varat i över 1 timma. Och jag ser fortfarande helt suddugt. Asså jag ser som en prick bra, men på sidorna så ser jag knappt något allt. Vad är det för fel? Jag hoppas verkligen det går över snart, annars vet jag inte vad jag gör. Som många av er vet så har jag ju problem med huvudvärk. Det har jag haft sedan förlossningen och det vill inte ge med dsig. Visseligen har det minskas och jag har det inte varje dag längre men det är ca 4-5 dgagar i veckan nu. Ja, jag ska undersöka om vad det kan vara för fel. Men man ska ju även ha pengar. För nu måste ju jag betala för att gå till läkaren och såna saker. Om det finns stavfel eller nå skit så bryr er inte om det. För jag ser ju somsagt inte helt 100% över vad jag skriver. Så jag går på känslan i fingrarna :P

Jag hoppas ni kommer ha en fortsatt regning dag. Så höres vi säkert. Jag upppdaterar om synen återkommer =) Nu ska jag gå och vila en sväng så huvudvärken försvinner lite =)

Ha det så bra! Puss och Kram <3
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: