14 maj 2010

2010-05-14 / 16:15:35
Sådära. Nu ska jag bara uppdatera liten =)
Synen kom tillbaka efter ca 40 minuter jag skrev förra blogg inlägget. Men istället för synfelet så fick jag blixdande huvudvärk så jag har lega ner i soffan och kolla på svampboob fyrkant och kräkis hela dagen. Jag kunde inte ens sova för jag hade så ont =( Men men. Efter många om och men så somnade vi alla 3 våran säng och när jag vaknade för ca 20 min sedan så va huvudvärken borta *ÄNTLIGEN*=) Så jag passade på att gå upp och satte mig hära, menas mina andra små gullisar ligger kvar i sängen och sover som två små grisar ^^ så söta.

Eftersom jag känner mig helt slapp idag efter en jobbig dag med huvudvärka så blir det nog inte många knop gjorda här hemma. Men det kan vara skönt det med. Det nog blir bara mys med familjen framför tv:n :) Men ni får ha en trevlig kväll alla läsare, och glöm inte att börja kommentera mera. Det är inte farligt jag LOVAR!!. Vi syns och höres =) (Y)

Puss och Kram <3
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: