10 maj 2010

2010-05-10 / 17:34:02

God kväll!
Jag sitter och glor på unga mödrar på kanal5. Och tänkte att jag skulle skriva lite =) Jag känner att jag fått nya krafter och kunna blogga lite. Det va mycket som gjorde att jag slutade förra gången, men inte jag orkar bry mig om nu. Nu är det nya tag som gäller. Idag kan jag säga att Nova har varit extremt jobbig. Hon håller ju på att få tänder så hon är ledsen och grinig hela tiden, och det verkar bara vara jag som gäller. Såklart är det mysigt att ha henne nära. Men det går knappt och vara i ett annat rum fören hon ropar "mamma" och börjar gråta för jag inte är vid henne. Men jag älskar henne ändå även om hon kan vara lite jobbig =) Somsagt, alla dagar kan ju inte vara helt underbara. Ikväll händer det nog inte allt för mycket. Det blir svenska hollywoodfruar kl 21.00 som vanligt =) Är det nå annat bra på tvn som ni ska kolla på? Kommentera gärna vad ni ska kolla på. Det är trevlig och veta vad man kan kolla på mer än hollywoodfruar. Nej nu ska jag fortsätta kolla på unga mödrar =) Jag hoppas ni som läser kommer kommentera mera än vad ni gjorde på förra bloggen och gärna kommer tillbaka och fortsätter och läsa om min vardag. Puss & kram på er! <3

Åsikter!
Postat av: Emelie

Jag kollar på Håkans bar och sen C.S.I men på datan har jag också nya avsnittena med teen mom haha:P Jag tror Silas med börjar få tänder visst har sagt det förr men nu kanske kanske det är på väg:P

Kommenterat - 2010-05-10 / 21:44:46  | URL - http://emelieochsilas.bloggplatsen.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: