4 juni 2010

2010-06-04 / 23:23:38
God kväll alla min kära läsare!
Idag har det varit full dag precis hela dagen känns det som. Nova vaknade vid 07.00, och eftersom vi hade bestämt för oss att åka och bada med henne idag så kollade jag upp öppetiderna, och då såg jag att dem hade öppna redan klockan 06.30. Så vi bestämde oss vid halv 8 att börja göra oss klara för att åka iväg redan då för att slippa så mycke folk. Så vi packade ihop våra saker och åkte iväg. Kan säga att det va så otroligt skönt och komma in i ett "tomt" badhus där endast en gubbe som motionsimma, och sedan 2st personal. Man verkligen njöt av tystnaden i badhuset. Samma va det när vi var dära i onsdags med. Då va det vi och så 5 stycken till. Mera va det inte. Fast då va vi dära senare på dagen ist! Men, sak samma. Orka älta om detta. Nu fortsätter vi. Nova älskar tydligen och bada. Jo, det har vi kommit på nu. Hon vill knappt gå upp. Idag gick det så långt att Nova nästan somna på Johannes i bubbelpoolen. Vi har faktsikt tillochmed prata om att börja på babysim i höst. Om inge annat kommer ikläm. Det kostar oss 810kr för 10 gånger och dem ligger på 30 minuter ungefär. Så jag vet inte! Jag skulle vilja, men det beror ju helt på hur omständigheterna ser ut med jobb för Johannes och allt detdära. Jag har ju tyvärr inge körkort. Så det blir lite svårt och ta sig iväg till arboga. Men men, vi får helt enkelt se hur det blir med den saker. Men jag hoppas faktiskt på att vi kan börja, inte minst för Novas skull eftersom hon tycker om och bada =) 

Så kommer en bild på mig och Nova när vi badar =)



Men men! Nu över till nå helt annat.
Vi åkte hem vid halv 11, då Nova börja bli trött. Eller hem och hem, vi åkte en sväng i bilen och sedan till Johannes mamma och hälsade på. Efter besöket dära så åkte vi över till mamma och Gunnar för Johannes skulle tvätta bilen på hans pappas Jobb. Så vi fördrivade tiden dära ist för att sitta hemma och glo. Men det blev inge biltvätt för Johannes för det va massa grejor ivägen och lite skit. Så han gick ner med Gunnar i garaget för att fixa bmw:n istället ;) haha! Bra kul dära. Från en bil till en annan. Även idag fick Nova en massa fina sommarkläder av mamma som hon överaskatt beställt till Nova. Hon sover visseligen i ett sett hon fick idag bara för bajsade ner sitt andra hon hade på sig :/ Mindre trevlig vill jag säga. Hon doppade hela foten i sitt eget bajs och sedan hamna det på golvet USCH!! Jag har typ aldrig sett henne bajsa så mycket. Det blev lite för mycket dära ett tag! Ursäkta för den infon. Men va tvungen ;) Efter att jag och mamma hade hjälpts åt med att duscha av henne så la jag henne på golvet utan blöjan en snabbis för att hjälpa min lillebror Pontus med en sak. Vad tror ni ungen gör, joo hon kissar floder på halva golvet. Så aha, det va bara in i duschen med na igen :O haha! Asså den va inte direkt kul just då ;) Men nu kan man skaratta åt det! Men sedan somnade hon, och efter en liten stund gick även jag och vila (skönt) haha! jaa nu ska jag korta ner mig lite känner jag. Nu är vi iaf hemma, och Nova sover gott i sängen sin. HOPPAS JAG!. Menas en annan har bråka med katterna i säkert 30 minuter =P haha! Nej ni mina kära, nu ska jag faktsikt gå och sova.

Bilder på kläderna Nova fått av sin mormor som en liten present!! :)  
jacka, jeans sett, tunika och leggins 
Jacka, jenas dress, Tunika och leggins. - och sedan blommiga settet har Nova har på sig nu.


Men vi höres och "syns". Puss och kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: