23 juni 2010

2010-06-23 / 16:16:05
Ja det är väll klart jag ska skryta lite här med ;)

Som många av er redan vet och har säkert redan sett så är jag, Nova, Hannele och Kevin med på första sidan av veckan magazin24. Ja, och jag kan ju inte bli mindre stolt över min lilla tjej eftersom bilder är så himla fin på oss alla :) Det finns även på nätet, på deras hemsida för er som inte får eller kan läsa tidningen, länkar den för er som är intersserade =)

http://magazin24.se/koping/2010/06/23/full-fart-pa-nyoppnat-cafe.

Ja, idag har det väll annars inte hänt så mycket. Vi har varit hos Johannes föräldrar och fika lite i det soliga vädret. Sedan städa lägenheten och lite på balkongen så nu kommer man in och ut nu iaf ;) haha! Skoja bara. Men katterna och Nova hade lite lajbans igår, så det såg ut som 7 svåra år och mer där till i morse när man kom ut. Inte det roligaste synen för ögonen det första man får se på morgonkvisten. Men det är så det är ibland med att ha barn ;) haha! Lika kul varje gång dem leker tillsammans och har kul. Men mindre kul är dagen efter om man inte orkar plocka i ordning samma dag som dem har lekt..

Just nu ligger Nova på golvet och kryper runt och drar i allt möjligt hon kan hitta. Sätter sig även hos kaningen och försöker prata med han. Men tyvärr verkar han inte så intersserad av vad hon vill. Stackaren! Och hon blir lika irriterad varje gång när han inte svara henne ;) haha! Hon är bara för söt! Men nu orkar jag inte skriva mer. Vi höres till nästa inlägg =)

Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: