9 juni 2010

2010-06-09 / 07:00:59
Jag blir nästan liten galen!!

Nova har inte varit nådig det senaste dagarana här. Hon har varit jätte ledsen och vägrar sova i sin säng. Hon bara skricker sig helt blå såfort hon ser att hon ska läggas i sin säng. Asså det är ju inte direkt normal. Men inatt somnade hon iallafall efter ett tag med mycket kämpande i sin säng och jag va överlycklig över att klockan inte blev typ 01.00. Men lyckan blev kortvarit. Jag och Johannes gick in och la oss i vid 21.30 för att kolla på livvakterna som jag somna i från rätt fort. Men iaf, jag vaknade av ett gallskrik och det bara fortsätter. Jag försöker trösta Nova menas hon ligger kvar i sin sängen. Men det funkar tyärr inte alls. Klockan är nog vid 01.00 det. Tillslut efter 20 minuter tar jag upp henne och sätter na i mitt knä för att se om hon blir lungt. Hum.. Det funkar inte heller! Så jag beslutar mig för att jag lägger henne i våran säng och ser om hon somnar om. jaa, efter typ 2,5 timma somnar hon och jag kan äntligen pusta ut. Men Nova vaknar igen kl 06.00 och tror ni Johannes vaknar eller, haha! Nee jag fick banka liv i han för att han skulle vakna :/ Asså det är inte direkt kul. Men Johannes gick iaf upp med Nova så jag kunde "få" somna om. Men tror ni man kunde det eller? Nej inte det heller. Så ni sitter vi hela familjen och kolla på vakna med the voice och inväntar på att klockan ska bli 10.00 så jag kan gå ner till skatteverket och fråga varför jag fått för lite tillbaka av mina skattepengar :S Jag skulle få 3250kr men jag fick bara 1600kr. Inte helt okej! Men ska ner iallafall. För dem kan ju inte skriva en summa, sedan dela ut mindre av den summan. Jag va ju även ner till skatteverket/försäkringskassan och kollade upp om de stämde och fick hjälp med den och hon sa att allt sämmde, så kan ju hoppas dem eller banken gjort fel i min utbetalning. Annars blir jag lite smått ledsen för det är ju ändå 1650kr som fattas :( Men men! Vi får helt enkelt se hur det slutar. Även idag ska vi till västerås med Johannes föräldrar. Dem ska bygga en liten lekplats på deras tomt åt Nova. Det ska inhandlas gungställning, sanlåda, pool och lite annat smått dem planera ^^ haha!

Men nu ska jag leka lite med Nova en stund, sedan blir det fix och trix i badrummet. Sedan far vi iväg :) Tjingeling!

Puss och Kram //

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: