9 juni 2010 - Dagen tillbringades i ÖREBRO!

2010-06-09 / 21:53:39
halloj halloj :)
Idag blev det inge Västerås för Johannes föräldrar ställde in, änu en gång när vi har planera nå. Eller dem har planera och vi ska följa med för dem inte kan åka själva. Men istället åkte vi till Örebro med Ullis och David istället. Mycket trevligare vill jag lova er. Ja, först va jag till skatteverket och kollade upp varför jag fått för lite pengar, men nu är det ordnat. Så nu är det inga missförstånd eller nå funderingar om det :) Iallafall, innan vi åkte för att träffa Ullis och David svängde vi in på Lager 157 för att kolla vad dem hade dära. Dock blev jag lite beviken på att dem hade inte alls mycket lundmyr plagg som jag hade trott. Jag sökte en ny pyjamas till Nova. Men det fanns tyvärr inte. Såklart hade dem ju mycket annat från lundmyr men det har jag redan, eller va inte suger på och köpa det. Men jag handlade lite SVEA kläder åt Nova istället :) Det blev två byxor, en body och en tröja (bilden). Jag hade hoppas jag skulle hitta en klänning som jag såg på deras sida, men den va slut :( Så jag får ta och beställa den på deras webbshop istället. För den MÅSTE jag bara ha, haha! Även Johannes hittade rätt mycket kläder som han handlade. Jag dock hittade ingenting mera än en tunika och ett linne. Men jag hade inte så mycket pengar med mig, så Johannes betalade mitt som gick på 200kr ;) Så snällt av han! Sedan åkte vi vidare till Marieberg och träffade Ullis och David dära, så vi har umgått med dem ute på Marieberg hela dagen näst in till :) Jag har haft jätte trevligt iaf. Hoppas ni med hade det? =) Vi får snart träffas igen, fast kanske hemma hos någon av oss istället tycker jag :) Men men! Vi kom hem till halv 8, så nu har jag precis lagt Nova inne i sovrummet. Dock blev det i våran säng. Jag prova med hennes, men jag orka inte kämpa mera. Asså krafterna är borta idag. Så hon får mysa mellan oss istället. Hon verkar iallafall vara lung så det är ju bra det. Även jag ska snart gå och sova. Är verkligen helt slut. Men det är jag ju alltid nu mera ^^ så det va ju inge och bli överaskad för, haha! Fattar inte asså hihi! Nej jag har väll kanske inte så mycket mera och skriva?

  

Detta är dagen inköp. Orka dock inte ta kort på Johannes kläder. Första bilden är såklart Novas nya kläder. Det är en sommar body och en pyjamas, eller vad man nu kallar det från Cubus, sedan är det SVEA kläderna från Lager 157. Andra bilden är det mina kläder som jag köpte. Linnet och RESTERÖDS tunikan är från lager 157, och den randiga tunikan/linnet är från H&M. tredje och sista bilden är en ratt som har massa ljud, lampor och den plingar och låter. Skit mysig sak. Och den kommer från BR-leksaker :) Köpte även ett sommrigt nagelack i lite neonrosa, sedan fick jag en mascara av älsklingen <3



Tack för en jätte mysig dag :) Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: