5 juni 2010

2010-06-05 / 23:40:14

Lite oförberädd övernattning hos mormor&co!
Dagen har varit helt okej. Vi har varit hos mamma på middag idag. Det bjöds på korvstroganoff och ris. Gott och enkelt! Men vad gör man inte för att slippa laga massa mat när det knappt finns lust eller ork, haha! Men kvällen slutade inte direkt som den bruka för oss här hemma. Det slutade med att vi fick lov och åka hem utan barn idag (ogillas). Nova vägrade helt enkelt följa med oss hem ikväll tydeligen =O Så hon får väll tillbringa natten hos mormor, lossasmorfar och Pontus då om hon nu vill det. Pluttan då, mamma saknar ju dig redan! Men du har det så bra, det vet jag! Sov gott nu mammas prinssesa ♥ Det blev lite ofördebett dära. Men det ska nog gå bra. Jag är ju lite som jag är. Som vissa av er vet! Men jag ska ändå snart gå och sova. Är svin trött. Men det är ju jag alltid vid denna tid. Och nu sitter jag väll uppe på lite övertid kan man väll säga ;)

ha det gött mina vänner, Puss och Kram//

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: