28 juni 2010

2010-06-28 / 21:10:04
JAG HAR HITTA LEKSAKER FRÅN HANDY MANNY!!!
Idag har jag och familjen varit till Våsterås nästintill hela dagen och handla lite saker till Novas 1års kalas. Köpte även lite presenter till henne också så jag/vi inte behöver köpa allt i juli. Men ska köpa lite mer saker som jag hitta idag =) Och vet ni vad jag har hitta.. Joo en massa leksaker från handy Manny inne på toysRus. Nova blev helt till sig när hon såg och hörde leksakerna ;) Dem hade precis fått in dem till affären. Och gissa om jag blev glad. Jag som har leta som en tok i över 2 månader. Nova fick även en lite Manny docka som hon är hel kär i =) Hon har setta och hållt i den hela dagen ^^ för söt! Man märker nu att saker verkligen börjar uppskattas när dem får något. Det är verkligen jätte roligt tycker jag =) Sedan blev det en liten rundtur inne på IKEA och så käkade vi även där inne. Dem har ju nå rea skit nu så dem hade massa jippon utanför och gav alla barn balonger =) Vi köpte nå spel för 5kr/st, man fick 6 bollar och träffa man en clowns mun med 3 av bollarna fick man ett presentkort på 50kr. Vi köpte 2 spel. och såklart satte Johannes 3 bollar, så vi fick ett presentkort och popcorn :P hihi! Men vi hade redan handla, så det blir till nästa gång vi åker dit =) Men har haft en jätte mysig dag med familjen! Nee nu ska jag ta gosa med Nova nu innan hon somnar, så tjingeling! <3


Novas nya älskling <3

Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: